Heb je hulp of advies nodig? Daar zijn wij voor. Ons team van specialisten staat klaar om je te helpen met keuzeadvies, reparaties, losse onderdelen en meer. Wij gaan altijd voor 5-sterren service – eerlijk, nuchter en zo ver als redelijk mogelijk. Zo kun jij je bezig houden met wat écht telt: karpervissen.

Filter by topic
All
  • All
  • Pytania

Potrzebujesz pomocy?

We zitten voor je klaar!

Neem contact op via onze live chat (internationaal, rechts onderin).

Bel ons op +31 50 2030 007 (Nederlands, Duits & Engels sprekend).

Of stuur een e-mail naar klantenservice@karpercentrale.nl.

Pytania

Holandia: 1 dzień roboczy (od poniedziałku do soboty).
Belgia: 1–2 dni robocze.
Niemcy: 1–3 dni robocze.
Francja: 2–3 dni robocze.
Polska: 2–3 dni robocze.
Czechy: 2–4 dni robocze.
Dania: 1–3 dni robocze.
Austria: 2–4 dni robocze.

A: To zależy od produktu i kraju. Dokładne koszty zobaczysz podczas finalizacji zamówienia. Średnio wynoszą one około 5.

Tak, można to zrobić za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta.

Zwroty są proste dzięki naszemu portalowi zwrotów. Za pomocą numeru zamówienia i kodu pocztowego możesz szybko i łatwo zgłosić zwrot.

Zawsze stosujemy się do zaleceń dostawcy i korzystamy z własnego doświadczenia. Staramy się wspierać naprawy tam, gdzie to możliwe, jednak mogą być naliczane koszty. Gwarancja jest oceniana na podstawie zdjęć oraz konsultacji z producentem produktu.

Akceptujemy iDeal, CreditCard, PayPal, Apple Pay, a nawet płatności ratalne. Dzięki temu zawsze masz metodę płatności, która Ci odpowiada.

Tak, jest to możliwe, jeśli przy składaniu zamówienia wybrałeś opcję „Odbiór osobisty”. Jeśli wybrałeś wysyłkę, a mimo to chcesz odebrać osobiście, najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zawsze otrzymasz e-mail, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Realizujemy zamówienia błyskawicznie. Jeśli zamówisz w dzień roboczy przed godziną 16:00, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.

Szczerze, trzeźwo i przejrzyście. Jesteśmy z Tobą nie tylko podczas zakupu, ale także później. Zawsze z celem zapewnienia Ci, jako wędkarzowi karpiowemu, najlepszej obsługi i wsparcia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się